Service

Serviceafdelingen hos Thermex kan kontaktes med henblik på:
  • Teknisk support til montering og installering af dit Thermex produkt.
  • Præcisering af funktionaliteter i dit Thermex produkt.
  • Serviceanmodning under reklamationsretten på din Thermex produkt.
Vær opmærksom på at behandling af deres servicesag først igangsættes, når vi har modtaget gyldig faktura eller kvittering som dokumentation for, at deres produkt er indenfor reklamationsretten.

Læs vores betingelser inden de indsender en serviceanmodning.

Har de brug for teknisk assistence på et produkt, der er udenfor reklamationsretten, henviser vi til Thermex's servicepartner Aktiv Hvidevareservice.

Det er ikke et krav, at de benytter vores servicepartner, de kan frit vælge en anden teknikker, som f.eks. deres lokale elektriker eller hvidevare reparatør. Uanset om de vælger Thermex’s servicepartner eller en anden teknikker, er service og reparationer udenfor reklamationsretten for din regning. Fordelen ved at vælge Thermex’s servicepartner, er at de har et stort kendskab til vore produkter.

Se også vores side Ofte stillede spørgsmål, hvor de finder svaret på ofte stillede spørgsmål.

Produktinformationer

Produktnavn/model
Produkttype
Motortype
Varenummer
Varenummeret står på typeskiltet på produktet. På emhætter sidder typeskiltet oftest inde bag filtrene i emhætten.
Monteringstype (gælder kun ved emhætter)
Købsdato
(Fakturanummer på original Thermex faktura)
Forhandlernavn
Forhandlers e-mail
Forhandlers tlf.
Problembeskrivelse
 

Kundeinformationer

Navn
Adresse
Postnr.
By
Telefon
Træffes bedst mellem
E-mailadresse
Kopi af faktura
Foto / video af problemet #1
Foto / video af problemet #2
  Jeg accepterer betingelserne
  Jeg er forhandler, og ønsker tilbagemelding efter udført service